مطالب محبوب

دانلود بازی Kitchen Simulator 2015 برای PC

بازی Kitchen Simulator 2015 با سبک شبیه سازی آشپزخانه است . این بازی توسط کمپانی WhackAKey Games تولید و انتشار یافته شده است . شما در بازی مدیریت یک آشپزخانه را بر عهده دارید و باید سرموقع سفارش مشتری را حاضر کنید و به او بدهید اگر این کار را دیر انجام دهید مشتریان شما عصابانی خواهند شد .

Kitchen Simulator 2015 , بازي Kitchen Simulator 2015 , دانلود Kitchen Simulator 2015 , دانلود Kitchen Simulator 2015 از سرور هاي ايران , , دانلود بازي Kitchen Simulator 2015 , دانلود بازي Kitchen Simulator 2015 با لينک مستقيم , دانلود بازي Kitchen Simulator 2015 براي کامپيوتر , دانلود بازي شبیه ساز آشپزخانه , دانلود رايگان بازي Kitchen Simulator 2015 , دانلود مستقيم Kitchen Simulator 2015 , دانلود نسخه HI2U بازي Kitchen Simulator 2015 , دانلود نسخه Iso بازي Kitchen Simulator 2015 , دانلود کرک بازي Kitchen Simulator 2015 , کرک Kitchen Simulator 2015 ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

درباره ی بخش داستانی این عنوان اطلاعات چندانی منتشر نشده است   اما می توانم کمی شما را با داستان بازی آشنا کنم . شخصیت اول که styx نام دارد قرار است به شهر Akenash سفر کند و بر خلاف چثه ی کوچکش  هدف بزرگی دارد و آن هم این است که بیشتر با خودش آشنا شود و  جنسیت و نوع خودش را بشناسد زیرا دیگر مانند او کمتر پیدا می شوند و تقریبا نسل او از بین رفته است . Akenash جایی است که تمام تاریکی ها از آن جا سرچشمه میگیرند و تمام موجودات خبیث در آن جا هستند به همین دلیل styx باید با استفاده از مهارت های خود به هدفش برسد . اخیرا شخصیت Styx مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است و با این که Of Orcs and Men  چندان موفق نشد اما شخصیت خبیث styx ممکن است توجه خیلی ها را جلب کرده باشد علاوه بر این دیالوگ های او نیز بسیار تاثیر گذار هستند همچنین او عاشق دزدی است که این شخصیتش را کامل میکند و ممکن است این بازی را با عنوان  Thief مقایسه کنید آن موقع فرق یک بازی سوم شخص با اول شخص را درک خواهید کرد . استدیوی فرانسوی  Cyanide تمام تلاش خود را میکند که به این بازی  هویت خاص خودش را بدهد ، اما این را نمی توان انکار کرد که این عنوان از بازی Thief الهام گرفته شده است . شما شخصیت styx را در  محیط های خیلی بزرگ و متنوع  کنترل خواهید کرد به طوری که ممکن است احساس کنید این یک بازی open world است اما این طور نیست . عنوان styx راه های زیادی را برای نابودی دشمنان شما فراهم کرده است تا به هدف خود برسید ، می توانید حواس آن ها را منحرف کنید یا اینکه در بین آن ها  مخفی بشوید و در بین انجام این کارها جواهرات و اشیاء با ارزش را  بدزدید . محیط بازی به گونه طراحی شده که فضای زیادی برای انجام مخفی کاری وجود دارد ، در ها و راه های زیادی برای رسیدن به دشمن خود در بازی گذاشته شده است . شخصیت styx خیلی سریع و چالاک است ، اما بهتر است همیشه در حالت مخفی کاری بماند این کار باعث میشود که صدای پای او به گوش دشمنان نرسد اما اگر از دشمنان فاصله زیادی داشته باشد  این کار دیگر لازم نیست و می تواند به سرعت حرکت کند . بهترین روش برای مخفی کاری حرکت در سایه ها و تاریکی است اما برای اینکار باید مراقب نوع دشمن خود باشید.

 

Styx: Master of Shadows PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Styx Master of Shadows pc cover دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی بسیار کم حجم پرندگان خشمگین-Angry Birds Star Wars 3

دانلود بازی بسیار کم حجم پرندگان خشمگین-Angry Birds Star Wars 3

دانلود بازی بسیار کم حجم پرندگان خشمگین-Angry Birds Star Wars 3

 با سلام خدمت دوستان گلم امروز می خوام یکی از پر طرفدار طرین بازی های جهان بهتون معرفی کنم.اسم این بازی انگری بردز یا پرندگان خشمگین است این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از پر فروش ترین بازی های سال 2014 شده است امید وارم از  این بازی خوشتان بیاید.

,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی کم حجم شده ی Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge برای PC

شرکت Frima Studio دومين سري از بازي محبوب نبرد زامبي رو منتشر کرد.وقتي جنگي صورت بگيرد بين دو گروه و سرکرده گروه ها دانشمندان ديوانه اي باشند چيزي جز نابودي از پايان بازي نميتوان انتظار داشت.جايگاه خود را در نبرد حماسي بين دو دانشمند ديوانه مشخص کيند! دانشمندي که شاگردش بر عليه اون قيام کرده و با ارتش زامبي ها به قلعه اون حمله کرده است! در اين بازي که در سبک استراتژي و شبيه سازي است شما ارتشي از انواع زامبي ها در اختيار داريد از زامبي جاسوس و تعميرکار گرفته تا سامورايي! و با برنامه ريزي دقيق بايد بر زامبي هاي دشمن پيروز شويد.

دانلود Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge , دانلود بازی Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge برای کامپیوتر , دانلود بازی زامبی ها 2 برای pc, دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی کم حجم 2013 برای pc , دانلود رایگان Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge , دانلود مستقیم Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge , دانلود نسخه نهایی Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge , دانلود کرک اسکیدرو بازی Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge , دانلود کرک سالم Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی کم حجم شده ی The Mysterious Cities of Gold Secret Paths برای PC

دانلود بازی کم حجم شده ی The Mysterious Cities of Gold Secret Paths برای PC

 سبک بازی ماجارجویی بوده و Esteban, Zia و Tao شخصیت های اصلی این بازی هستند. در این بازی شما یا یک بازی پازل زرق و برق دار هم روبه رو هستید , در واقع این بازی بر اساس انیمه کارتون Mysterious Cities of Gold درست شده است و شما باید به شهرهای مرموزی که طلا در آنها مخفی شده است باشید. ه گوشه کنار شهر ها از جمله دیوار چین و بناهای زیرزمینی رفته و با در دست داشتن نقشه ها طلاها را پیدا کنید. همچنین مردان خصمانه Zarès در بازی وجود دارند که باید از دست آن ها فرار کنید همچنین با تله ها و پازل های مختلفی در مسیر بازی برخورد میکنید که میتوانید از دوستان خود کمک بگیرید. گرافیک بازی بصورت کارتونی بوده و بازی آکنده از رمز و راز است.

The Mysterious Cities of Gold Secret Paths PC-SKIDROW

 

دانلود بازی در ادامه ی مطلب...

دانلود بازی کم حجم شده ی The Mysterious Cities of Gold Secret Paths برای , بازی The Mysterious Cities of Gold Secret Paths , تصاویر بازی The Mysterious Cities of Gold Secret Paths , دانلود The Mysterious Cities of Gold Secret Paths , دانلود از سرور داخل ایران The Mysterious Cities of Gold Secret Paths , دانلود بازی شهرهای اسرارآمیز برای راهیابی به طلا برای کامپیوتر , دانلود رایگان The Mysterious Cities of Gold Secret Paths , دانلود مستقیم بازی شهرهای اسرارآمیز برای راهیابی به طلا , دانلود نسخه SKIDROW بازی The Mysterious Cities of Gold Secret Paths , دانلود نسخه نهایی بازی The Mysterious Cities of Gold Secret Paths , دانلود نسخه کامل The Mysterious Cities of Gold Secret Paths , دانلود نسخه کم حجم بازی The Mysterious Cities of Gold Secret Paths , دانلود کرک SKIDROW بازی The Mysterious Cities of Gold Secret Paths , نقد و بررسی The Mysterious Cities of Gold Secret Paths , پیش نمایش بازی The Mysterious Cities of Gold Secret PathsPC ,

ادامه مطلب / دانلود

صفحات سايت

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها